♥ Sila Tinggalkan Link Anda Disini Ye? Sekian :) ♥

Sedih Tapi Bersyukur.

Assalamualaikum.
Hari ni keputusan final exam sesi Julai 2011.
Okay, sumpah sedih gilaaaaaa bhai bila dapat tahu result aku camnih -.-
Terok sangat-sangatt. Tatau nak cakap ape :-\
Pointer hanya 2.59.
Memang aku malu sangat-sangat dengan ape yang aku dapat.
Malu dengan kawan-kawan, keluarga dan lecturer.
Ape yang aku harapkan tapi tak dapat. 
Tapi syukurlah aku tak carry pape subjek. hik2. 
Maybe ni silap aku. Banyak sangat main-main sem lepas.
Tak hamek perhatian dalam kelas. Lecturer mengajar kat depan, aku sebok main game. 
Hah padammuka kau Faten. 
Nak setinggi gunung, tapi haprak pun takde usaha sendiri.
Btw, Aku nak ucapkan tahniah kepada kawan-kawan aku yang dapat pointer tinggi.

Expecially to my sayang : ASLIZAWATY BINTI OTHMAN
Tahniah sebab result awak semakin menaik.
Saya bangga lah dengan awak. Huhu. Jeles pun ade.

To my sayang : SYAFIKAH BINTI MOHD ZAWAWI
Awak jangan give up okay.
Awak dah cuba yang terbaek tapi nak buat macammana kan?
Sem depan belajar rajin-rajin. Saya sentiasa support awak dari belakang :)

To my sayang : WAN NUR SYUHADA BINTI WAN ISMAIL
Saya tak tahu lagi result awak camne. hihi. 
Saat saya menulis entry ni, saya tak tahu lagi result awak.
Pape pun, mesti awak pun tinggi resultnye kan?

To others : BUDAK-BUDAK DKA2S3
Aku tahu ade yang pointer naek dan ade yang menurun.
ade juga yang TER-carry pape subjek kan?
Okay, jangan patah semangat okay?
Cuba lagi sem depan. Pastikan sem depan buat yang terbaek tau.
Nanti boleh praktikal dalam keadaan tenang.
And tahniah pada yang pointer nye menaik.
Tapi jangan sombong sangat dengan ape yang kau ade tu.
Buat yang terbaek dari yang terbaek okayh?
choww~



♥ YOU FRIENDS! ♥






No comments:

Post a Comment