♥ Sila Tinggalkan Link Anda Disini Ye? Sekian :) ♥

Emo








^
|
|
|
|
|
Ni semua aku print screen wall post aku kat facebook.
Korang paham maksud gambar-gambar ni semua kan?
Mereka-mereka ni lah yang selalu stalk fb aku.
Dan mereka diantara manusia-manusia yang menyayangi aku. 
wuahaha. Aku pon sayang mereka-mereka ini juga <3

Sejak dua menjak ni, aku serabut sangat-sangat.
Entah kenapa camni :-\
Asyik nak marah orang je.
Lagi-lagi ngan orang-orang dalam facebook.
Tapi bukan semua la. Sesetengah je.
 Selalu rasa bengang n rasa nak marah.
Memang aku online fb 24jam, tapi takde la nak duk terperuk depan lappy sampai 24jam.
Kalau yang perasan fb aku sunyi n senyap je, dorang post kat wall aku macam kat atas ni.
Dorang tanya kemana aku menghilang.
Aku rasa lagi bagus camtu dari manusia-manusia bangang yang cakap aku sombong la ape la.
Pas tu ade plak yang sumpah seranah.
Dah la mood aku tak okay sangat.
Dah tahu aku tak balas chat kau, diam-diam la sudah.
Paham la sikit keadaan aku ni.
Ni tak, ade yang merajok la.
Pas tu siap text aku : kalau dah taknak kawan, bagitahu la!
Sorang lagi yang tanya aku camni : nape taknak balas? dah ada orang laen ke?
Sejak biler aku kapel ngan kau nyah!!!
Otak sempit perasan sorang-sorang.
Macam * * * * * * *!!!!
Sial eh kau. Kalau kau perempuan, leh gak aku pujuk.
Tapi semua ni lelaki. Mampus aku nak pujuk lelaki!
Dah la yang saketkan hati aku ni selalu nye lelaki.
Grrrr = ='


Okeh, sekarang aku nak mintak maaf kepada sape-sape yang aku tak layan.
Bukan sorang dua, semua aku tak layan sebab aku memang tak jenguk pon ape berlaku kat fb.
Alih-alih time nak offline, ade plak yang sumpah seranah kat aku melalui chat.
Kalau yang sumpah seranah kat chat adalah orang yang aku tak kenal, takpe lagi.
Takde lah nak tacing camni sebab mereka memang ORANG KAMPUNG yang tak reti nak jage perasaan orang.
Tapi yang sumpah seranah kat aku tu orang yang aku kenal.
Nak kate kekampungan tak sangat sebab otak kau otak MODEN sebab leh masuk U.
Nak cakap kau bodoh pon terpakse fikir dua kali = ='

Thx kat sape-sape yang selalu amek berat sal aku.
Aku sayang kat semua yang sayang aku :D
Mintak maaf kat sape-sape yang terase keh. Tak nak gadoh gadoh ^__^ 
Senyum sikit! :)


snyum kambing dah lah! hehe :D

4 comments: