♥ Sila Tinggalkan Link Anda Disini Ye? Sekian :) ♥

Marah Bukan Sifatku

Assalamualaikum.
Bismillahirahmanirahim.

Nih aku nak luah sikit kat sini.
Aku tak tahu kenapa sejak dua menjak ni sikap aku menjadi pemarah.
Dah macam setan ape ntah rasuk aku.
Suka meninggikan suara.

Peristiwa tadi, adek aku tanyekan gelas kat aku. Dia tanya elok-elok je.
Tak semena-mena, aku tertengking dia. Menggegar kot satu rumah.
Rasa kesian plak lepas tu sebab tengok muka dia dah laen.
Macam korang la jugak kan, ape korang rase kalau orang tengking kau tetiber?
Mesti la bengang kan? Aku memang tak leh kawal perasaan marah aku ni.
Setan ape yang masuk dalam badan aku neh = ='
Sorry ye dik, akak bukan nak marah sangat pon.

Pagi tadi lak, aku marah mami aku.
Jahatkan aku? tengking mak sendiri.
Padahal mami ajak aku makan je. Dah hampir 10kali dia ajak aku makan.
Dah aku tak lapar lagi nak buat camne kan.
Hilang sabar gak aku. Aku jawab 'KEJAP LAH!!!!!' ngan nada yang kasar n meninggikan suara.
Time aku tengking camtu, xde plak aku nak pikir dulu.
Bila dah keluar perkataan camtu, terus rasa bersalah.
Adek aku siap cakap lagi yang aku ni garang sejak due menjak ni.
Mami, adek... Mintak maaf ngan perubahan sikap faten ni ye.
faten pon tatao kenapa :-\

Memang selame ni banyak mende aku pikir. Banyak masalah.
Adakah kerana masalah-masalah dalam pale hotak aku ni adelah penyebab kepada amarah ni?
Adakah masalah-masalah tu semua menyebabkan aku hilang pertimbangan?
Kadang-kadang aku tak sedar aku tertengking orang.
Memang aku kasar tapi aku bukan suka marah orang yang tak bersalah.
Laenlah kalau orang yang carik pasal ngan aku dulu.

Lagu ni sesuai untuk ku :(

marah bukan sifatku weiiiii !!!! >.<

hurm



No comments:

Post a Comment