♥ Sila Tinggalkan Link Anda Disini Ye? Sekian :) ♥

Entah = ='

Assalamualaikum.
Hye readers.

Dah lama tak blogwalking dan hapdet blog. Takde mudd seyh. Hehe. Sekarang hati saya dah tenang dan kembali ceria ngan hidup saya. 

Pagi tadi bangun-bangun ade mesej dari seorang kawan. Dia wish morning kat aku then dia cakap aku sahabat terbaek di dunia dan akhirat. Terharu gak weyh. Haha. 

Sekarang saya menghitung hari untuk menyambut birthday saya yang ke-19. Tinggai berapa hari je lagi ni. Hehe. 

Tak sabar nak tunggu sem dua sebab saya akan jadi senior. Leh buli orang. Gila jahat = =' Hehe. Bosan gila dok umah seyh. Kadang kuar jenjalan ngan kawan-kawan. Kadang-kadang kuar jenjalan ngan family. Pantang papa ajak saya kuar, cepat-cepat saya pergi bersiap. Haha.






okeh lah, Nak out dah. Len kali jumpa lagi ye sayang :*.


thx for viewing :D

No comments:

Post a Comment