♥ Sila Tinggalkan Link Anda Disini Ye? Sekian :) ♥

Kerana durian :(


Cer teka ape mende nih? Tak kenal? Ufffft!


Okeh. Dah kenal menda bulat berduri ni? Tipu sangat lau cakap tak kenal. Ishhh.

Ini DURIAN ye pakcik makcik. Korang mesti pernah makan kan?

Sebenarnya aku tak leh makan durian sebab aku ada gastrik. Kalau aku makan durian, badan aku nanti kena angin. 

Okeh, tadi papa aku beli sebutir je durian kat depan Kedai Pasar Payang. RM 28 sebutir. Mahal gila = =' Papa aku cakap durian ni sedap. Dalam perjalanan balek rumah, aku asek pikir sal durian tu jaa. Terliur la jugak kan. Aku bajet penyakit gastrik aku dah takde. Balek rumah, aku rasa seulas.

NOW......... Terpaksa tanggung sakit. Perghhhhh!!!!! Angin satu badan. Menggelegak perut aku. Paham-paham je la gastrik camna kan? Mak aih. Nyesal makan. Nape la aku tak pikir panjang. Hurm. Bila dah saket camni, konpom aku bad mood gila. Tade mud nak cakap leklok ngan orang. 

Okeh. Aku tatau nak buat pe. Aku karang entry ni pun sambil tahan saket. Aku malas makan ubat gastrik sebab tak sedap. Werkkk. Nak muntah.

Okeh lah. Aku out dulu. Aku perlukan rehat. bye


thx for viewing ^___^ :(

2 comments:

  1. alahai kecian nyer kat aten...makan ubat tw lau saket sgt..jgn tangguh2...nt melarat kan susah lak..urmm..dila ingtkan aten demam rupernyer gastrik...

    ReplyDelete
  2. hehe masuk mknn pon susah. tak mkn pon susah. smlm pon muntah terok = ='

    btw tenx eh sbb amek berat :)

    ReplyDelete