♥ Sila Tinggalkan Link Anda Disini Ye? Sekian :) ♥

Happy Birthday To Me :D

HAPPY BIRTHDAY
SELAMAT HARI JADI
SELAMAT HARI TUA
HAPPY BORNDAY
SELAMAT HARI KELAHIRAN
SELAMAT HARI MELIHAT DUNIA

Tanggal 19 Jun yakni kelmarin, aku telah menyambut hari kelahiran ku yang ke-19. Ehem. Dah tua ke? Tak lagi kan? Ekeke.

Happy sangat-sangat kot. Walaupun takde orang bagi hadiah, tu semua tak penting tau. Tapi aku cukup terharu bila orang-orang yang aku sayang ingat tarikh lahir aku. First, KAK FAI yang sudah dianggap sebagai keluarga sendiri buat entry kat blog khas untuk aku.Uweeee. Terharu tau tak. Dia buat entry uh beberapa jam sebelum pukul 12 malam. Mengalir kejap air mata aku. Haha. Tepat kul 12 malam, dia wish lagi kat wall facebook then wish kot handphone. Sayang dia lebih-lebih. Ekeke. Pastu aku call dia. Best sangat dapat sembang ngan dia. Rindu sangat kot kat dia. Hehe. Pas tu kul 5.30 pagi aku call AKRAM IKHWAN plak. First time kot dengar suara dia. Best! Dia cakap banyak. Aku plak asyik gelak jaa. Dah tak tahu nak cakap apa. Ekeke. Pas tu aku tido. 

Bangun kul 11.30 pagi sebab papa suruh bangun. Katenye ade orang nak datang. Terus aku capai handphone aku. Ade 4 mesej dari JAA, PIKAH, AIZUDIN pastu CELCOM. Pastu ada dua misscall dari JAA ngan AIZUDIN. Pas aku reply mesej-mesej uh, AIZUDIN call aku. AKU suruh dia letak sebab aku yang nak call dia. kan aku dapat bonus birthday :D Dok sembang-sembang ngan dia berape lame entah pastu ayah aku panggil suruh pergi mandi. Grrrrr. Kacau je = =' Keluar dari bilik, aku nampak kotak kek dari SWEEDEN. Aku senyum je tapi aku buat-buat tak tahu. Ekeke. Nanti nak buat-buat terkejut. Haha. 

Pada pukul 2 petang, CIK LAA with her family dari kelantan datang umah. Tercenggang kot aku = =' Lepas tu mami keluarkan kek dari peti ais then letak atas meja kat ruang tamu. Kononnnnnnnnye nak buat-buat terkejut tapi aku tak reti berlakon! Haha! Aku just cakap "Eh, ada kek?" . Mami tanya, "Suka tak?". Aku cakap "Suka laa. Terimakasehhhhh!". Tu je yang kuar dari mulut aku. Haha

Malam pula : Aku badmood gila-gila sebab perot aku saket. Bila la aku nak sembuh ni = =' Aku on facebook kejap je pastu aku tidoo. tido awai nohhh. Besok pagi bangun pukul 2.30 petang. Okay, jom tengok gambar plak yaaa :)







Ni la kek aku. Tak besar mana pun. Kecik ja :)



Sesi meniup lilin dan membelah kek :P



Happy birthday untuk sesape yang lahir pada 19 JUN even kita lahir tahun laen-laen yaa.

Terima kaseh kepada yang wish birthday aku yaa. Aku hargai. hehe.

Terima kaseh kat papa n mami sebab beli kek.

Syukur Ya Allah sebab kau memberi peluang kepada ku untuk terus melihat dunia dan menjadikan ku insan yang sempurna. Alhamdulillah :)



thx for viewing

Like je :)

15 comments:

  1. syg awak jgk :')

    ReplyDelete
  2. sy syg awk lebih dari awk syg sy tau. hehe

    ReplyDelete
  3. huhu. jgn la bt sy nangis :/

    ReplyDelete
  4. sdap yew kate kito kecek banyok...yew nakut nok kecek...

    ReplyDelete
  5. @loveville :: mana da saya buat awak nanges. saya selalu nak buat awak happy tau :-\

    ReplyDelete
  6. @kuam ngokngekngok :: haha 1st time tu gok. meme sy nakot ;-D

    ReplyDelete
  7. padahal yew sumbax...mok gong....gong badak....huahuahuahua...

    ReplyDelete
  8. oitt lebih2 lakk. majok due bulan. bye :(

    ReplyDelete
  9. olosss....lamo tuh...
    puah la dok tunggu....
    jgn ngaju mokcik......
    ore nop tulis mokcik tp jd mok....

    ReplyDelete
  10. bia ah...die yang ngade...werpppppp.:P

    ReplyDelete