♥ Sila Tinggalkan Link Anda Disini Ye? Sekian :) ♥

saya sayang awak tau :)

Ni ceq nak bagitahu awal-awal noh. TAJUK ENTRY NI TAKDA KENA MENGENA NGAN MANE-MANE MANUSIA KAT ATAS BUMI NEH OKAY. SAJE JE NAK WAT GEMPAK. HAHA!.

Okay, jom aku mulakan = ='


Okay, nak cerita pasal laptop kecik tuek a.k.a NOTEBOOK HP MINI neh. Actually, aku dah guna lappy ni since bulan 3 or 4 taun lopaih lagi. Entoh macam mano papa aku buleh dapat menda alah ni. Itu tak penting ok. FREE je neh. Disobabkan free laa papa aku kasi lappy kecik ni jadi milikku. Kecik-kecik pun bermakna tau. Lappy ni telah menyaksikan perkenalan aku dengan dunia luar. Sekarang dah mencecah setahun lebih dah aku menjadi pemiliknya. Tak tahu still elok lagi or dah on the way ke arah jahanam ke. HAHA. Tapi agak berat sedikit la. Banyak sangat software mengarut. Abang aku la ni punya keja pi install macam-macam.Uhh!

Dah nak masuk sem dua untuk pengajian dalam diploma kejuruteraan awam. Dan sem dua ni la banyak kena guna lappy sebab ada satu subjek uh kena guna lappy untuk buat kerja. AUTOCADD. Tapi aku tatau ram lappy yang hanya 1GB ni muat tak untuk install software uh. Nak beli lappy baru malas la plak. Rasa bazir je = =' So aku harap lappy ni still SIHAT WALAFIAT dan tak kan buat pape masalah ok. Aku nak kau untuk 6 bulan je. Lepas 6 bulan uh kalau kau nak rosak, mampus kau lah erk? Haha. Kau haruslahhhh berbuat baek dengan tuan mu ini yaa. Walaupun kau hodoh sebab berdebu, lantak kau lah. Tapi jangan meragam tau? Sayang kau sangat-sangat :*


Hah ni sekor.  Aku sayang gila-gila kat menatang kaler merah ni. Haha. Yela, aku beli dia guna duit PTPTN aku. Habis duit aku beli menda alah ni tau. So awak jangan tinggal saya eh? Penat tau saya beli awak kat kedai semata-mata teringin kan awak. Awak berbeza tau ngan lappy kecik tuh. Awak comel, awak hensem, awak kacak, awak macho, awak comel, awak cun, awak lah segala-galanya  Awak jangan buat hal tau. Kalau awak pun rosak, saya takdak henset dah. Saya bawak awak pegi mana-mana TANDANYA betapa saya sayang kat awak. Tapi saya tak bawak la awak pegi toilet. Mane leh awak ikot. Haha. 

Motif : dua-dua ni saya sayang. Dua-dua ni bermakna.
thx for viewing :D

Yeah, like ye nyah?

No comments:

Post a Comment