♥ Sila Tinggalkan Link Anda Disini Ye? Sekian :) ♥

Saya Bercinta Lagi :)

Assalamualaikum. Hye readers.

Hari ni cik Faten bangun awal. Kenapa? Sebab tak lena tidur la. Kenapa tak lena tidur? Ehem ehem :D

Hari ni bertarikh 3 Julai 2011. Semalam Cik Faten happy sangat-sangat tau. Sebab Cik Faten dah tahu isi hati Si Dea. Haha. Entah kenapa semalam aku leh terluah perasaan kat dia. Dah lama aku pendam. Tapi semalam gak aku luah. Macam-macam yang aku rasa bila dah lepas perasaan kat dia. Rasa terharu, Rasa happy. Yang paling aku terharu bila dia cakap dia dah lame tunggu aku since aku kapel ngan orang laen dulu. Dia cakap dah lame dia impikan nak miliki aku tapi dia tidak yakin. And dia selalu berdoa agar pintu hati aku terbuka agar dapat menerima dia. Alhamdulillah, doa awak dimakbulkan dan sekarang awak dah miliki saya sepenuhnya. Thanks ye awak sebab sanggup tunggu saya lama-lama. Saya tahu hati awak saket dulu bila saya kapel ngan orang laen kan. Saya nak sangat jumpa dengan awak, sayanggg. Saya rindu awak. Saya sayang awak. Thanks sebab buat saya jatuh cinta kat awak. Dah setahun perkenalan kita kan tapi kita rapat since dua bulan yang lalu. Tu pun sebab saya yang mintak nombor phone awak dulu kannnnnn!!! Hahaa. Pape pun, saya harap awak menjadi milik saya selamanya.  Same-same lah kita jaga hubungan ni eh. *SWEET JUGAK EH AWAK TIME LUAH PERASAAN SEMALAM. HEHE.

10 comments: