♥ Sila Tinggalkan Link Anda Disini Ye? Sekian :) ♥

I'm Back :P

Hye readers. Sudah lama aku tak hapdet belog aku ni haaa. Berhabuk sudah =='

Hari ni puasa yang ke-5. Ohh ye, sebelum aku terlupa, selamat berpuasa kepada semua. Hiihi.

Persoalan: Kenapa aku dah lame tak hapdet menda alah ni? Sebab nya aku terlalu busy. Tapi menteri busy lagi lah dari aku. MEREPEK = =' Okeh, sejak-sejak dah berpunya ni, aku rasa aku nak tumpukan perhatian aku ni kat si diaaa saje. Malas nak layan menda-menda alah ni lagi. Si dia lagi penting. Kihkihhh ^__^

Nak cerita lah serba sedikit apa yang berlaku pada ku sejak dua menjak ni. Last week sebelum puasa, pihak Hospital Dungun datang kat poli aku untuk kempen derma darah. Entohhhh macam mane terdetik di hati kecil ku ini untuk turut serta menderma darah uh. Semangat berkobar-kobar. Padahal sebelum-sebelum ni memang takot lah kena cucuk. Kehkehh. Lepas ujian darah aku diambil, baru ku tahu jenis darah aku ialah AB. Pas siap-siap ujian darah uh, aku pi jumpa doktor. Doktor cakap aku tak layak untuk menderma darah. Kenapa? Sebab masa tu aku tak sehat. Doktor tak benarkan. kecewa nya hati ni hanya Tuhan saja yang tahu >.<

Hari pertama puasa dah penat wehhhh! Dah laa ENCIK HAKIMIN (saja mention nama dia besaq-besaq :P) suruh buat amali ukur tengah-tengah panas. Dah la tengah panas, kena pulak ukur keliling dua bangunan kuliah JKA. Tuhan je yang tahu betapa panasnya hati ni apabileeeee nak booking teodelit pun tak tahu. ENCIK HAKIMIN TU PANDAI SURUH JAA, AJAR PUN TAK. Hmm. Lepas siap mengukur, dugaan balek asrama plak. Kena mendaki bukit bauk tu selama 10 minit. Dah lah jauh. perghh. KALAU BUKAN HARI PUASA, MEMANG RASA DEKAT JE = =' Sorry ye encik. Saya dah mention nama encik kat sini. Haha. Glemer sikit. Tak gitu? :P

Sejak masuk belajar ni, memang busy tak bertempat lah. Online facebook pun, tak layan sangat dah kawan-kawan. Sorry semua. Aku online pun just nak tengok notification sambil-sambil hilangkan tension buat assignment. Aku tahu ramai yang terasa hati ngan aku. Yelahkan, online pun kejap-kejap je. Hapdet status pun jarang-jarang. Ade orang kata, sejak-sejak aku dah kapel ngan si dia, aku dah berubah. Ye ke? Budak kelas aku pun cakap camtu. Entah lah. SETIA PADA YANG SATU, TAK LEH NAK ENJOY-ENJOY MACAM DULU LAGI. Sorry ye kawan. Aku sayang semua kawan-kawan aku terutama nya kat JOJIE dan KAK FAI dan DIEYLA Aku tak pernah lupa kat korang lah.

P/S : Akram Ikhwan, saya rindu awak lah :-\ bila nak jumpa nii >.<

1 comment:

  1. wahh !! name saye ade kat cnim . tharu . busy2 jugak bik kak oii , kshatan too jage taw !

    ReplyDelete