♥ Sila Tinggalkan Link Anda Disini Ye? Sekian :) ♥

S T O R Y

Blurppp! Alhamdulillah sebab diberi kesempatan untuk berbuka puasa hari ni.

Lepas berbuka, macam biasa lah. Online. Online. Online. BOLEH MATI KALAU TAK ONLINE OKEH = ='
Perkara pertama kalau ON FACEBOOK, aku akan check aku punya wall ngan si dia punya wall.
NOTIFICATION di kemudiankan. Wakakahhh! :P
Ada la sorang si cantek manis ni post something kat wall aku.


HAHA. Ni lah kawan baek aku. Sebusy mana pun aku, aku sanggop karang citer untuk die walaupun MALAS MENAIP. Kau bace je la pe yang aku nak berleter ni ye sayangggg.

Dua hari yang lepas, aku gaduh ngan SI DIA <3
Entahlah macam mane boleh jadi macam tuh.
Tapi sebenarnya, hari-hari aku memang suka gaduh ngan dia.
Tapi malam dua hari yang lepas agak terok la sampai nanges kan.
Keesokkannye, kami kembali berbaek.
Tak sanggop lah nak gaduh lama-lama.
Sebab aku terlalu rindukan dia. Kihkihh
Macam tu lah kami. Kadang-kadang gaduh, kadang-kadang manje-manje.
Boring gak kalau tak gaduh langsung kan. hihi
Walaupun selalu gaduh, aku tetap sayang dia sangat-sangat.
Dia membawa seribu kebahagiaan pada ku.
First time aku rasa betul-betul disayangi oleh seseorang.
Masa aku kapel ngan EX-EX dulu, mesti ade je yang tak kena.
Kesangsian dan sebagainya sehingga membawa kepada perpisahan.
Bila dah putus, aku langsung tak rasa menyesal putus ngan dorang.
Yang aku menyesal sebab aku kenal dorang. Tu je.
Kenapa tak dari dulu lagi aku kenal si Akram?
Kenapa tak dari dulu lagi Tuhan satukan kiteorang?
Takde lah rasa kecewa sangat ngan lelaki-lelaki jahanam yang laen kan.
Dunia ni memang tak adil kan?
Aku tak pernah menyayangi seseorang sampai menanam harapan untuk jadikan si dia suami dan ayah kepada anak-anak aku esok-esok.
Tapi sekarang aku yakin sangat lelaki yang bernama AKRAM IKHWAN ni lah yang layak untuk hidup bersama ngan aku sampai akhir hayat.
Tapi orang kata, jangan menanam harapan setinggi gunung sebab kita hanya mampu merancang je kan? Tapi Allah yang tentukan :-\
So, aku selalu berdoa jika si dia jodohku, berikanlah kebahagiaan sepenuhnya kepada aku dan dia untuk hidup bersama sampai akhir hayat. AMIN!

* Kepada awak, jangan selalu sangat cakap saya tak sayangkan awak k. Saya tak tahu dah macam mana lagi nak saya buktikan cinta saya pada awak. Saya sedih bila awak asyik cakap yang saya tak sayangkan awak. Dan satu lagi, jangan tengking saya lagi kalau nak marah sekalipun. Hati saya macam biskut. Mudah rapuh. Ok sayang? Nanti lau ada jodoh, kita jumpa k. *

Okeh, dah habis dah aku punya madah. Aku harap si dia bace la pe yang aku tulis ni. 
Kepada JOJIE CHOCIE : Puas hati dah leh baca? Hha kau memang peminat setia aku lahh. Sayang kau banyak-banyak. Sori aku tak layan sangat kau sejak akhir-akhir ni. Aku banyak masalah sekarang. Nanti raya aku pergi umah kau okeh sayang. Banyak yang perlu diceritain!
Kepada akak FAIRUZ SYAZWANI, Aten mintak maaf sebab kita renggang sekarang.
Tapi aten tak pernah lupakan akak. Aten sayang akak tau.
Akak jaga diri baek-baek. Banyak benda yang perlu aten bagitau akak.
Nanti ada masa, kita story mory keh.

Selamat Hari Raya.
Maaf Zahir Dan Batin.


No comments:

Post a Comment