♥ Sila Tinggalkan Link Anda Disini Ye? Sekian :) ♥

Goodbye :( will miss you!

Okay. Hari ni dah habis dah pun exam. Hooreyy! Sukanya aku. Dapat gak cuti sem 3 minggu.


Okay, Goodbye.
T____T tengah sedih ni tau. Hurm.
Hari ni hari last aku dok kamsis (asrama poli)
Macam-macam perasaan bila nak kuar dari kamsis tadi.
Ape taknya, satu tahun sudah aku menetap di sana.
Makan kat situ.
Tidur kat situ.
Mandi kat situ.
Jumpa kawan pun kat situ.
At the end, aku pula tak dapat dok kamsis.
Sem depan bermulalah perjalanan hidup ku sebagai pelajar di Rumah Sewa.
Nanti mesti rindu kat kamsis kan >_____<

Okay sudah cakap sal kamsis.
Ni aku nak cerita ni. *tengah geram.
Ada laa beberapa hari lepas, aku keluar jalan-jalan ngan kawan ke bandar.
Lepas kiteorang pusing-pusing makan makan gedik gedik. *tolong jangan menyampah :P
kiteorang decide nak balek asrama lah kan sebab dah lewat malam dah.
Dah memang kenderaan kami keluar ke bandar tu adalah van kan.
Aku call lah pakcik van tu datang amek kami then hantar ke asrama.
Tunggu punya tunggu, maka datanglah van yang dinanti-nantikan :D
Penat campur happy lah kan dapat kuar ramai.
Tetiba pakcik van tadi berhenti kat pantai uitm dungun.
Pastuh datanglah beberapa ekor minah gedik yang dah macam rusa masuk kampung!
Teriak, terlolong sambil berlari-lari kearah van kami.
*ohh please! macam budak-budak sial!!!!!!!
Pastuh salah seorang dari kumpulan dorang tuh sound kami.
Dia sindir "perghh, budak-budak KPM bodoh ada lah. Hilang mood aku doo"
SO WHAT THE BITCH!!! Kau ingat kau cerdik sangat ke dik?
Yang tu takpe lagi. Dah senyap dah budak tu lepas kena sound kaw-kaw dari member aku.
Okay, teruskan perjalanan. Dalam perjalanan tu kan, minah-minah setan tadik gelak kuat-kuat persis setan tak bertanduk bhaiii.
Sumpah memalukan! Member aku pun suruh lah dorang senyap.
OK, memang dah senyap dah tapi dorang dok perli-perli plak.
"weh, kau nak masuk poli tak??"
"euiwwwwhh, tak nak lah aku. aku nak masuk U"
BODOH! Cakap besar. Korang baru budak sekolah ok.
Aku layak ambik DIPLOMA. Sijil SPM aku pun dah ade.
Korang ade ke setan?
SPM pun tak pas lagik. Gatal bulu nak masuk U.
Kalau aku mintak U pun sure aku dapatlah dhoo.
So tak payah nak rendah-rendahkan poli.
Memang panas giler ah mase tu.
Tuhan je tau.
Lepas kiteorang turun, kiteorang sound dorang balek.
wahhh! pandai plak korang senyap ye setan kecik?


So the conclusion : Kalau SPM tu pun belum tentu dapat, jangan nak berangan kau boleh masuk U then merendah-rendahkan POLI. Sijil POLI lagi laku dari sijil kau yang setakat PMR tuh. Apelah sangatkan kalau boleh masuk U pun, kos ape kau nak amek? Setakat DIP PENTADBIRAN AWAM tu tak payah lah nak bangga-banggakan. KALAU AKU JUMPA MUKA-MUKA KORANG MASUK POLI AKU, AKU SIAT-SIAT KULIT KAU MINAH-MINAH GEDIK! JANGAN NAK MENGHINA SANGAT PELAJAR-PELAJAR POLITEKNIK LAEN KALI K SAYANG MUAAAACCHHH!!!! 










bye




No comments:

Post a Comment