♥ Sila Tinggalkan Link Anda Disini Ye? Sekian :) ♥

seronoknya mimpi kat orang tu kann :D

Hye selamat petang. Gila boring petang-petang camni kan =='

Hari ni aku nak citer sal mimpi.
Lately aku mimpi bukan-bukan.
Mimpi yang sedih n sweet .
Contohnye, 
 aku mimpi ex aku datang meminang aku.
Isk, nonsense betol! Aku pun pelik nape aku mimpi lagi kat dia.
Padahal, si dia tu dah lame hapus dari fikiran aku.
Sedikit pun tak teringat kat dia. 
Tapi mimpi jugak.
Okay back to mimpi tadi.
Ex aku tu datang ngan family dia.
Mula-mula aku happy sangat sebab ingatkan AKRAM yang datang meminang. HAHA
Tengok-tengok ex aku tu hah.
Terus aku nanges-nanges meronta ronta sebab tak mau terima jantan tu.
Aku pun call AKRAM bagitahu hal ni. 
Tak sampai 5 minit AKRAM datang selamatkan aku. *aceceyhh :D
(Yang peliknye, si AKRAM ni dok Kelantan. Tak masuk akal 5 minit dah sampai kan) KAH-KAH =='
Lepas tu AKRAM bawak aku pergi Golok, then nikah kat sana.
HAHA tak pasal-pasal dah nikah. Bahagianya rasa kalau mimpi ni jadi realiti kan :D 
Mula-mula sedih nanges-nanges, tapi lepas dapat kawen ngan AKRAM je terus happy :D
Then tersedar terus senyum terus tengok skrin hp.
Yang adanya mesej dari CELCOM kat skrin hp.
Muahahaha i lebiyu CELCOM sebab sudi hantar mesej pagi bute. LOL.

Act banyak lagi mimpi bukan-bukan yang aku alami.
Takkan kot aku nak story semua sayang eh.
Nanti ade mase, aku citer k.
Mimpi yang aku citer ni adalah antara mimpi yang paling indah tau.
Lobiyu Labi Labi a.k.a Akram Ikhwan :D
#I MISS YOU AKRAM IKHWAN. Muah muahh I LOVE YOU SO MUCH#
haha gedik eh? So what!






No comments:

Post a Comment